تب۴۰درجه

پاداش انسانهای شجاع گردن آویزی به شکل مثلث است که برروی آن نوشته شده "خطرسقوط"

تب۴۰درجه

پاداش انسانهای شجاع گردن آویزی به شکل مثلث است که برروی آن نوشته شده "خطرسقوط"

سه مرد

هر زن سه مرد دارد.
مر
دی که در ذهن زن است که می تواند

یک شخصیت بزرگ باشدیک نویسنده،یک استاد،یک هنرمند.
مردی که در قلب زن است.
مردی که در اغوش زن است.
ووای به حال زندگی ای که مرد در آغوش زن ،

مرد قلبی اش نباشد.

قبری عمود بر افق

دوست دارم قبرم عمودی باشد

شایدیک چاه کوچک

نه اینکه بخواهم ایستاده بمیرم

می خواهم بی ادب نباشم

می خواهم دروغ را ریشه کن کنم
می خواهم مرگ را در آغوش بگیرم
می خواهم ایستاده بمیرم
گرچه قبرم عمودبرافق باشد
می خواهم دب اکبر را برگردن کسی آویزکنم
که شجاعانه جان می بازدوسرفرودنمی آورد!
می خواهم آزادباشد!
می خواهم تمام عقربه های ساعت به احترامم بمیرند!
لیک هیچگاه تن به ذلت نخواهم داد وفریادم را بربلندترین بام ها سر خواهم داد.
من آزادم ...




خانه ده میلیارد تومانی !

دیروزتوی مسیر خونه به زن ومرد جوونی

برخورد کردم که از بس دنبال خونه دویده بودند

روبه قبله شده بودن

زن از خانه های قوطی کبریتی که دیده بود

میگفت و مرد سرانگشتی داشت حساب وکتاب میکرد

اگه بتونیم فلان چیز رو بفروشیم و چند وقتی

مسافرت نریم و کم بخوریم و...

تازه با وام بانکی که حتمن باید داشته باشه ،

امیدوارم بتونیم یک 40تا50متری بخریم.

امروز چشمم به آگهی زیر افتاد :



دارم پیش خودم فکر میکنم خدایا

این دنیارو برای کدم دسته از آدما آفریدی ؟

بهشت وجهنمی که مدعی وجود اون هستن کجای این جهانت

قرارداره؟

نکنه بی انصاف همین دنیاست و ما یک عمر سرکاریم؟


حاجی در آنتالیا !!!

ما اهل جهنم

آنها اهل بهشت !

ادامه مطلب ...

انتخاب

ای کاش در میان این همه تن ها

همسایه مان را،

خود می توانستیم انتخاب کنیم!