تب۴۰درجه

پاداش انسانهای شجاع گردن آویزی به شکل مثلث است که برروی آن نوشته شده "خطرسقوط"

تب۴۰درجه

پاداش انسانهای شجاع گردن آویزی به شکل مثلث است که برروی آن نوشته شده "خطرسقوط"

خانه ده میلیارد تومانی !

دیروزتوی مسیر خونه به زن ومرد جوونی

برخورد کردم که از بس دنبال خونه دویده بودند

روبه قبله شده بودن

زن از خانه های قوطی کبریتی که دیده بود

میگفت و مرد سرانگشتی داشت حساب وکتاب میکرد

اگه بتونیم فلان چیز رو بفروشیم و چند وقتی

مسافرت نریم و کم بخوریم و...

تازه با وام بانکی که حتمن باید داشته باشه ،

امیدوارم بتونیم یک 40تا50متری بخریم.

امروز چشمم به آگهی زیر افتاد :



دارم پیش خودم فکر میکنم خدایا

این دنیارو برای کدم دسته از آدما آفریدی ؟

بهشت وجهنمی که مدعی وجود اون هستن کجای این جهانت

قرارداره؟

نکنه بی انصاف همین دنیاست و ما یک عمر سرکاریم؟


نظرات 5 + ارسال نظر
13 دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.sky.blogsky.com

vase manam, az una

لطفا باشید توی نوبت!

هیچ دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://diwarha.blogfa.com/

من منکر اختلاف طبقاتی نیستم
چیزهایی از این دست بسیاره . کسانی هستند که برای خوردن یه شام در اروپا و .... میز کرایه می کنن و میرن و میان و خانه های آنچنانی و ماشین های بهمان
ولی قبول کنیم زندگی فقط و فقط این نیست . خوشحالی و سعادت با کمترین این امکانات هم وجود داره که نسبتش با شادی این افراد متمول قابل قیاس نیست
خود من همیشه فقط به دنبال یه منزل و کوچیک و ماشین ساده بودم که بتونم یه زندگی معمولی رو تجربه کنم . و باور کن از این نظر خوشحالم .
باور کن همین زوج جوان اگه به اون خونه 40 متری برسن چنان شادی در دل خود احساس می کنن که اون آدم متمول با داشتن چنین خونه ای این احساس رو نداره
این شعار نیست . به نسبت آدم ها شادی زندگی تعریف میشه

من با اصل فاصله طبقاتی مشکل دارم.
جایی که ادعای حذف زندگی اشرافی وبالانشین وجود داره
نباید از این اتفاقات بیوفته.در حالی که نسبت به گذشته بیشتر
شده.
پس جاهایی از کارمون عیب وایراد داره.

هیچ سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://diwarha.blogfa.com/

اینکه میگی یه جای کارمون ایراد داره برادر کل کارمون ایراد داره . شما یه جای آباد نمی بینی .
فاصله طبقاتی زیاد هم دردآوره . میدونم
ولی تعریف فاصله طبقاتی با تفاوت در انسان ها هم یکی نیست . میخوام اینو عرض کنم که کسی که بدون رانت و بدون کلاهبرداری و دزدی بتونه وضعیت زندگی خودش رو با خلاقیت ببره بالا و زندگی مرفه داشته باشه همه ما میگیم نوش جونش و در مقابل یه نفر تنبلی کنه و هیچ کار مثبت هم نکنه و تلاش نکنه و هی بشینه و غر و لند کنه هم مطمئنا همه ما بهش نمیگیم که قربانی فاصله طبقاتی شده و بهش میگیم معذرت میخوام : گشاد
ولی با اون دسته از حرومزاده هایی که با ارتباط و رانت خواری و کلاهبرداری دهن ملت رو سرویس می کنن باید شلوارشون رو کشید رو سرشون که ماشالله الان مملکت دست ایناست

گیرم تمام حرفهای تو درست!
جامعه رو کی میسازه ؟
من و تو.
وقتی به قول خودت حروم لقمه خوری بشه یک عادت توی جامعه
فکر میکنی اون کسی که بالا دست قرار میگیره آدم کاردرستیه
از کار درمیاد؟
نه بابا اون شاه دزد همه دزدا میشه.

پس بچه محل عزیز

راستی ودرستی رو از خودمون شروع کنیم ،بعدش مدعی
مدینه فاضله بشیم.

من کاری به افرادخاصی که نون بازو .توانایی خودشون رو میخورن کاری
ندارم.طرف صحبتم با قشر فراوانی هستش که الان دارن مثل
بولدوزر همدیگه رو له میکنن!

هیچ سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://diwarha.blogfa.com/

خوب الان چرا داری داد میزنی ؟ من و شما که هم عقیده هستیم و هردوتامون وقتی از یه چیزی بدمون میاد بنابراین اینکاره نیستیم . چرا داری تبنون منو میکشی رو سرم

بچه محله هم عقیده مگه تو تنبونم میپوشی؟

پسرایرانی یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://persianson1.blogsky.com

وای اگر عمری فریبمان داده باشند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد