تب۴۰درجه

پاداش انسانهای شجاع گردن آویزی به شکل مثلث است که برروی آن نوشته شده "خطرسقوط"

تب۴۰درجه

پاداش انسانهای شجاع گردن آویزی به شکل مثلث است که برروی آن نوشته شده "خطرسقوط"

اولین روزبارانی


اولین روز بارانی را به خاطر داری؟

غافلگیرشدیم

چترنداشتیم

خندیدیم

دویدیم

به شالاپ وشلوپهای گل آلودعشق ورزیدیم

دومین رو بارانی چطور؟

پیش بینی اش را کرده بودی

چتر آورده بودی

من غافلگیر شدم

سعی میکردی من خیس نشوم

شانه سمت چپ تو کاملا خیس بود

سومین روز چطو؟

گفتی سرت دردمیکند

حوصله نداشتی سرما بخوری

چتر را کاملا بالای سرخودت گرفتی

وشانه راست من کاملاخیس شد

۰

۰

وچندروزپیش را چطور؟

به خاطرداری؟

با یک چتر اضافه آمدی.

مجبوربودیم برای اینکه پین های چتر توی چشم وچالمون نره

دو قدم ازهم دورتربرویم

فردادیگر برای قدم زدن نمی آیم

تنها برو!




 
نظرات 1 + ارسال نظر
هیچ شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ

جالب بود بچه محل
برای خودت شاعری ماشالله

نقل قولی از استادم دکتر علی شریعتی بود
بچه محل.
من کجا وشاعری کجا!
ممنون که از محله ما میگذری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد