تب۴۰درجه

پاداش انسانهای شجاع گردن آویزی به شکل مثلث است که برروی آن نوشته شده "خطرسقوط"

تب۴۰درجه

پاداش انسانهای شجاع گردن آویزی به شکل مثلث است که برروی آن نوشته شده "خطرسقوط"

اکنون بهترم

یک روز داشتم به دنیای بدون خودم فکر میکردم.
دنیایی بود که داشت کار خودش را میکرد...

ومن آن تو نبودم.
خیلی عجیب بود. فکر کنید ماشین شهرداری بیاید
وآشفال ها را جمع کندو من نباشم.
خیابونها شلوغ وپرهیاهو باشد و من نباشم.
رئال مادرید وبارسلونا بازی داشته باشند
ومن نباشم.
تو تنها روی جدول کنار خیابان برای نیوفتادن
شرط بندی بکنی ومن نباشم.
غیر ممکن است.
وبدتر یک زمانی بعد از مرگم،قرار است
کامل کشف شوم.
آنهایی که وقتی زنده بودم، از من میترسیدند
یااز من متنفر بودند،ناگهان من را در
آغوش میفشارند.
کلماتم همه جا خواهند بود.
انجمن هایی شکل میگیرند!
تهوع آور است. نه ؟
یک فیلمی از زندگی ام درست میکنند.
مردی خیلی خیلی شجاع تر و بااستعدادتر از
خودم خواهم بود. خیلی خیلی بیشتر...
انقدر که خدارا هم به استفراغ وادار میکند.
بشریت در هر چیزی زیاداغراق میکند،
در قهرمانهایش ، دشمن هایش، اهمیت اش.
مرده شور نژاد بشر را ببرند.
آخی حالاحالم بهتر شد!!!
نظرات 2 + ارسال نظر
پانته آ شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ http://yehamsardaram.blogsky.com

تخلیه ی احساسات بود ؟؟؟؟؟
هرچی که بود حقیقت بود

هیچ شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://diwarha.blogfa.com/

واقعا مرده شور نژاد آدم رو ببرن که گندش دنیا رو پر کرده
منم آخیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد