تب۴۰درجه

پاداش انسانهای شجاع گردن آویزی به شکل مثلث است که برروی آن نوشته شده "خطرسقوط"

تب۴۰درجه

پاداش انسانهای شجاع گردن آویزی به شکل مثلث است که برروی آن نوشته شده "خطرسقوط"

امسال دریغ از اون شونصدسال !!!

دهه ۹۰ برایمان شروع شد.

دهه ی ۸۰ دادمان به مثال دهه ۷۰ و دهه ۶۰ و دهه ۵۰ و... ته کشید!

من با هر خط کشی که اندازه گیری کردم به نتیجه مطلوبی نرسیدم.یا عیب از خطکش من

بوده یا از آدماش.

در هر صورت سال نو آمد . با همان سرگرمی های همیشه گی.رخت نو ،کفش نو

اسباب واثاثیه نو و...

اما اخلاق وانسانیت به مثال همان که بودیم.

خدایا دستم به دامنت،به شلوارت ،به...

ارزان حساب کن تا آدم شویم!

آمین.

نظرات 2 + ارسال نظر
خودم شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://balamshekast.mihanblog.com/

با سیر و سماغ و سمنو و سبزه گولمان نزنید ،
می دانم تا "بهار" نیاید بهار نمی آید .

به نظر من ،خودمان با هزار رنگ ولعاب زمینه چینی می کنیم

میترا شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

31246913331950125.1007650414502سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

شایدوقتی دیگر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد